субота, 7. новембар 2015.

Cigareta



Jos jedna cigareta, i to da sazvacem
izgurah ovaj pepeo do same zidine pepeljare
guraju se pikavci po obodima plavnosti
lupa srce ko da ga juri mozdani infarkt
skakuce, preskace svaki strucak belog zrnca
eto i zidovi se guse od prozirnih stakala mojih naocara
opet kresem upaljac, a plina nema
bez obzira opet kresem u nadi da ima za jos malo gorcine..
Zuti prste kruze ovim smrdljivim vazduhom
kruze ko lesinari da me uzmu
mozda i oduzmu, k'o koren da me zasade
i ko zna mozda i zaslade
i opet ja ne mogu rasti bez mocne iluzije dima
ko ce jos popusiti kilo vetra
kad ni sam vetar ne pusi sam
nego puse starci, mravci
jos neko se cuje ko daljnja stoperica
i opet zidovi ko mulci gledaju
opet me guse ove pogrebne cigarete
opet paklica kosta 1u3
jednom zivi
drugi put se ugusi
treci put umri
sta gledas dimu
lupicu ti samar iz nehata
oduvacu te k'o ovu cigaretu..

Нема коментара: