субота, 7. новембар 2015.

Biserne misli



Eto, podstanara u tvojoj dusi mila bas kao u ono vreme kada smo zajedno mastali
bas u tom predgradju velicanstvenog svoda
te biserne prasine sto sam sakupljao u tvoje iskrene oci,
bas taj rumeni sjaj na tvojim obrazima..kada si se znala nasmejati mojim retkim salama
znali smo..sve nebrojano puta uciniti iznova i iznova..dok nas nas ljubavni pogled prekriva.
Katkad smo znali sakriti se izmedju rubova iskrenosti, nagi prosetati po neznoscu nasih tela
zaviriti u sve nase pore i s'mirisom jutra uzivati, svaki uzdah smo znali podeliti
svaku zrno paznje ubrati i razdeliti medju nasim bicima.
Prekrivas se svilenim carsavom, da taj stidljivi osmeh prekrijes, tim valom svakodnevnice
ta stopala..e bas taj palac koji igra..kao malo dete sto igra, umes i znas, kako da mi ulepsas dan..
taj kutak u tvom srcu, lagano tinja, greje tvoju dusu, tvoje bice..sav taj ukorenjen izgled
svo ovo vreme sveta, stalo bi za tebe..k'o poput leptira.
Miris tvojih usana mi odzvanja u mislima, k'o sudijin cekic kada sudi o iskrenoj ljubavi,
to blazenstvo sto otima moje pore, moj glas polako jenjava, sve one uzarene poglede..
sav taj sjaj me polako mami..znas li to..
Iako si daleko, osecam stope tvoje..osecam te ponosne travcice sto vole sto ih gazis
takvo bice samo jednom se radja.
Bicu tu, stalno tu..da kad ne smognes vise..da ti budem potpora, kao stub vecne paznje
isklesan samo za tvoja ledja..te nezne pasnjake oblikovane samo po tvojoj zelji,a usavrsene
samo za moje dodire.
Sada cesce iscekujes moje reci, sav taj strah u tebi..osecam, svaki trzaj tih vlaznih usana
kao med istocene..
Ovaj mali biser bi prislonio kraj tebe, da ti bude svetiljka u mracnim nocima
da ti podari toplinu moga bica, zauzvrat ne bi trazio mnogo, samo jedno vredno
za druge bi znacilo nista, al za ljubav je to sasvim mnogo.
Uklesao bi u biser sve nezne reci moga srca, svaku zvezdanu prasinu oblikovao tvoju zenstvenost
da kada se probudis, osetis u dubini sebe,
kao prijatni zmarci..
bas kao biser u samom svemiru..

Нема коментара: